Forskellen på et sundt og usundt forhold?

Tankerne kører rundt i mit hoved.

Det er så stor en inspiration for mig at kigge rundt på andre blogs, der skriver om dominans, erotik og kærlighed. Mange af dem har jeg fulgt i lang tid, og visheden om at der findes ligesindede varmer indeni.

Samtidig giver det mig også anledning til at tænke over, om JEG nogensinde møder Ham, der forstår mig helt ud, ønsker mig, kræver mig, tager mig.. Min profil på scor.dk har budt på mange interessante oplevelser, men der er langt mellem dem, der virkelig kan tænde mig udover blot det seksuelle plan. Dominans er for mig ikke blot en leg, et rollespil. Det er virkeligt; spillet mellem mand og kvinde, ur-kræfter mødes og foreningen skabes.

I dag havde jeg en intim samtale med en bekendt, der – efter min mening – lever i et yderst usundt forhold. Kærlighed, forelskelse, lyst og drømme har fået hende til at underkaste sig nogle helt urimelige krav: Utroskab, mangel på respekt, overskridelse af hendes grænser, etc., men alligevel føler hun en stærk afhængighed af ham. Det skræmmer mig, for jeg synes, hun lever i en form for parodi på det skønne, smukke, tillidsfulde dominans-forhold; en facade, der langsomt vil køre hende og hendes selvrespekt ned. Husk, dette er kun min holdning. Jeg kan kun tale ud fra, hvad jeg oplever.

Da vi skiltes, begyndte jeg at tænke. Ville jeg kunne komme i den situation? Ville jeg af forgabelse og af et længselsfuldt behov for at underkaste mig kunne blive så afhængig af en mand, at jeg ikke længere kunne komme ud af det? Ville jeg kunne skelne mellem et sundt og et usundt forhold? Finder jeg nogensinde en ærlig, ægte Herre? Vil jeg få udlevet mine inderste drømme?

 

Marie

Skriv en kommentar